مامــــــوت

ماموت نامی شناخته شده در پهنه صنعت بين الملل به عنوان يكی از بزرگ ترين مجتمع‌های صنعتی كشور در سال ۱۳۷۱ فعاليت خود را در زمينی به مساحت ۵۰ هكتار آغاز نموده و در حال حاضر پس از گذشت بيش از دو دهه با احداث چندين كارخانه در وسعتی بيش از دو ميليون متر مربع مشغول می باشد. شركت با دارا بودن كادر فنی مجرب و متخصص با هدف كيفيت برتر و توجه خاص مدیريت ارشد سازمان به اين هدف با شعار “ماموت، انتظار بهترين ها” توانسته است گام‌های بزرگ و موثری را در جهت پيشبرد صنعت كشور بردارد. 
mammut

اين مجتمع با بهره گيری از دانش و تجربه داخلی و تكنولوژی شركت‌های معتبر خارجی، امكان توليد قابل رقابت با محصولات برتر جهانی بر اساس خواسته های مشتری را فراهم نموده است كه در این خصوص با برنامه ریزی به عمل آمده و تجهیز كارخانه های خود به ماشین آلات و كسب تكنولوژی روز دنیا، یكی از برترین و مطرح ترین صنایع در كيفيت محصولات توليد شده و حجم صادرات در خاورميانه می باشد. ماموت به منظور افزايش توليدات خود و همچنين تسهيل نمودن صادرات اقدام به احداث كارخانه ای مدرن در كشورهای حوزه خلیج فارس و تأسیس شركت های تجاری در كشورهای آلمان،‌كویت، سوریه و كشورهاي آفريقايی نموده است. 

مجتمع صنعتی ماموت با تكيه بر رعايت استانداردهای ملی و بين المللی و با بهره گيری از كليه توان مهندسی، تجربه و دانش فنی خود، در توسعه و تولید پنج گروه از محصولات متنوع بارها به عنوان توليدكننده و صادركننده نمونه كشور انتخاب شده است. ماموت علاوه بر پاسخگويی به نياز داخلی در تحقق اهداف توسعه اقتصادی كشور نيز با صدور اين محصولات به سه قاره اروپا، آسيا و آفريقا گام های اثر بخشی برداشته است. ماموت معتبرترین نام در صنعت حمل و نقل، ساختمان، صنايع مخابراتی و سيستم های پيشرفته با نوآوری و بهره مندی از تکنولوژی برتر است.