صنایع برودتی بوران

بوران-لوگو

تاریخچه بوران:

شرکت بوران در سال ۱۳۷۰ در تهران تاسیس گردید. فعالیت این شرکت ابتدا فقط در زمینه محصولات پلاستیکی بوده است اما در ادامه وارد صنعت برودت نیز می‌شود و می‌تواند محصولاتی کار آمد و مورد نیاز را تولید کند. محصولاتی مانند کولر اتوبوس ،چیلر، کندانسور، کویل اواپراتور که محصولاتی وارداتی بودند.در حال حاضر این کمپانی معتبر دارای سابقه ای درخشان و اعتبار زیادی  در صنعت تهویه خودرو های سنگین و تولید سیستم های تبرید و تهویه دارد.

امروزه کارخانجات بوران با به کارگیری ماشین آلاتی پیشرفته و به پشتوانه سالها کار و تجربه و پرسنل سطح بالا و دانش تراز اولی که در داخل مجموعه ایجاد کرده است از توان علمی صنعتی بالایی برخوردار است.

بوران
کارخانه شرکت بوران

برتری در کیفیت تبلیغ بوران است:

خوشبختانه کشور عزیزمان ایران در صنعت تهویه و تبرید در سالهای اخیر پیشرفت های چشمگیری داشته است که این گروه صنعتی نیز از این امر مستثنی نبوده و محصولات با کیفیت و قابل رقابت با محصولات خارجی تولید می نماید؛ و با گسترش شبکه فروش خود توانسته است علاوه بر پوشش بازار داخلی صادرات گسترده ای به کشورهای دیگر انجام دهد .صادرات به کشورهایی همچون عراق- ترکیه – افغانستان-  کویت  – امارات- عمان- تاجیگستان – آذربایجان- ازبکستان انجام می دهد.

صنایع برودت بوران با شعار( کیفیت تبلیغ ماست) آغاز کرده و تا به امروز توانسته است محصولات مورد اطمینان و مطابق با سلیقه مشتری تولید نماید.