تعمیر و نگه‌داری سردخانه

در سردخانه ها بخصوص سردخانه های بزرگ و صنعتی باید یک نفر مسئول تعمیرات و یک نفر مسئول نگهداری و مراقبت از تجهیزات سردخانه باشند. در صورتی که نصب و راه اندازی سردخانه به درستی انجام نگرفته باشد بخش تعمیر و نگهداری با مشکلات فراوانی همراه می‌شود به همین دلیل است که طراحی و نصب سردخانه بسیار مهم است.

نحوه قرار گیری کندانسور، محل قرار گیری یونیت کندانسور، چک فشار های رفت و برگشت کمپرسور، تنظیم رطوبت و موارد بسیار دیگر از وظایف فردی است که مسئولیتتعمیر و نگهداری سردخانه را به عهده دارد. سردخانه ها نیز مانند سایر سیستم های تبریدی نیاز به سرویس و نگهداری دارند. قرارداد تعمیر و نگهداری راهی است پیشگیری از خسارات سنگین تعمیر سردخانه هزینه هایی که برای انجام تعمیرات سردخانه پرداخته می شود بسیار بیش تر از هزینه ای است که برای انجام سرویس دوره ای سردخانه ها پرداخته می شود.

درب سردخانه
پشتیبانی و گارانتی نصب سیستم برودتی

متاسفانه عده ای تصور می کنند که سرویس سردخانه یک کار بیهوده می باشد در حالی که یک کار بسیار واجب و به صرفه می باشد که لازم است به صورت دوره ای ماهانه، فصلی ، سالانه انجام شود زیرا با انجام سرویس سردخانه از ایجاد خسارات جبران ناپذیر جلوگیری می شود و حتی میزان بازدهی دستگاه را دو چندان می کند. شما در هر منطقه ای از ایران می باشید می توانید جهت انجام سرویس سردخانه با ما تماس بگیرید ما در کمترین زمان ممکن خود را به شما میرسانیم انگاه به انجام سرویس دوره ای سردخانه می پردازیم.

سردخانه‌ها دارای قابلیت حفظ و نگهداری از محصولات زراعی و باغی، مواد غذایی، پروتئینی، صیفی، گل و گیاه بوده و این امر حاکی از اهمیت احداث سردخانه‌ها در ایجاد صرفه اقتصادی بیشتر برای تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و باغی است. به اندازه ای امروزه سردخانه ها از اهمیت بسیار بسیار بالایی در نگهداری مواد غذایی دارند که کوچک ترین عیب در سردخانه می تواند باعث ایجاد خسارات اقتصاد بسیار سنگینی به کشور و یا حتی خود فرد بزند . در چنین شرایطی کمک گرفتن از یک تعمیرکار سردخانه می تواند کمک بسیار زیادی به شما بکند.

سردخانه ها سیستم های بسیار پیچیده ای هستند بنابراین تعمیر سردخانه ها نیز یک کار بسیار حساس می باشد و نیاز به یک تعمیرکار سردخانه با تجربه و ماهر دارد زیرا بارها شاهد این موضوع بوده ایم که کمک گرفتن از افراد غیر متخصص نه تنها عیب را رفع نکرده اند بلکه گاهی باعث ایجاد خسارات جبران نا پذیری نیز شده است.

تعمیر و نگهداری سردخانه

اگر به یک تعمیرکار سردخانه نیاز دارید به ما اعتماد کنید . شرکت سرماسازان غرب  تشکیل شده از متخصص ترین، منصف ترین و باسابقه ترین نصابان و تعمیرکاران سردخانه صنعتی که در سرار ایران اقدام به خمات رسانی می‌کنند.

ما با تبلیغات خود را به دیگران معرفی نکرده ایم بلکه همیشه مشتری بوده است که به علت داشتن رضایت از خدماتمان ما را به دیگران معرفی کرده است و این بزرگترین برگ برند ما می باشد. شرکت سرماسازان غرب با سابقه ای درخشان و اجرا و ساخت بیش از ۱۰۰ سردخانه در سراسر کشور در خدمت سردخانه داران و سرمایه گذاران این صنعت می‌باشد.