این بخش از سایت سردخانه به منظور خرید و فروش انواع سردخانه های بزرگ و کوچک دست دوم، زمین های مناسب و یا با امتیاز ساخت سردخانه ، سردخانه های نیمه کاره ، مجوزهای ساخت و پروانه های بهره برداری ، سالن های سورتینگ و بسته بندی و هرگونه بنا و یا مکانی که مربوط به سردخانه باشد ، راه اندازی شده است .

1 – خرید سردخانه دست دوم کوچک:

ما به هیچ عنوان خرید سردخانه دست دوم کوچک را پیشنهاد نمی کنیم و سعی برآن داریم که جایگزینی مناسب با قیمت مناسب به صورت نو به مشتری ارئه دهیم اما به هر حال بعضی مواقع به دلایل مختلف نیاز بر خرید سردخانه کوچک دست دوم است. در خرید سردخانه های کارکرده و دست دوم باید به نکات بسیاری توجه کرد که برخی از آنها به صورت تیتر وار در این به آنها اشاره می‌شود.

  • نوع و مدل تجهیزات سردخانه
  • نوع استفاده و نگهداری سرخانه
  • برند های مصرفی در سردخانه
  • ساعت کار و عمر ماشین آلات سردخانه
  • تعمیری بودن یا نبودن تجهیزات

و نکات بسیار دیگر که بسیاری از آنها حتی با داشتن سالها سابقه و تخصص در زمینه برودت قابل تشخیص نمی‌باشد.

۲-خرید سردخانه صنعتی آماده:

اینگونه سردخانه ها بسیار مناسب برای سرمایه گذاری هستند. اما سردخانه انتخابی باید استاندارد های لازم برای سرمایه گذاری در سردخانه و عمر مناسب را داشته باشد. سردخانه‌ای مناسب خرید است که عمر آن به گونه ای باشد که قابلیت استفاده داشته باشد و تعمیر و نگهداری آن به صورت منظم و توسط متخصص این این امر انجام شده باشد. تجهیزات استفاده شده متناسب با ابعاد و شرایط محیطی سردخانه و محصول مورد نظر استفاده شده باشد. ابعاد اتاق ها، ارتفاع سقف، بارانداز و … مناسب و مهندسی طراحی شده باشد. برای خرید و فروش سردخانه باید از طریق مشاور منصف و عادل اقدام به خرید و فروش نمایید تا تمامی نکات در نظر گرفته شود.

برای گرفتن مشاوره شما می توانید با شماره های  -02177679537-02177678963-09128046467-  تماس حاصل فرمایید.