مشاوره ساخت سردخانه

مشاوره در ساخت سردخانه به عنوان یک اصل مهم در این صنعت است که متاسفانه در اکثر اوقات نادیده گرفته می شود که منجر به تحمیل هزینه های زیاد در ساخت سردخانه و در نتیجه قیمت تمام شده بسیار بالا ،کیفیت نامطلوب در ساخت سردخانه و ایجاد مشکلات زیادی می گردد.ازاین رو شرکت سرماسازان غرب نماینده شرکت بوران افتخار دارد به صورت کاملاً رایگان و بدون هیچ هزینه ایی در خدمت شما سروران عزیز باشد.

شرکت سرماسازان غرب امیدوار است با راهنمایی مشاوران و متخصصان خود بتواند خدمتی به شما عزیزان که قصد ساخت سردخانه را دارید وظیفه خود را ایفا نماید. امروزه با رشد جمعیت و تنوع محصولات غذایی و دارویی ساخت سردخانه به عنوان یک مهم در صنایع مطرح است  به طوری که یکی از زیر شاخه های اصلی صنایع تبدیلی و بهداشتی ساخت سردخانه های استاندارد است. از این رو ساخت سردخانه های صنعتی  جزء سرمایه گذاری پردرآمد محسوب می گردد.

برنامه ریزی
گروه محاسبات و کاره تیمی سرماسازان

سردخانه ها انواع مختلفی دارد از جمله سردخانه های نگهداری محصولات دامی و پروتئینی، سردخانه های نگهداری محصولات باغی و زراعی، سردخانه های انجماد سریع (تونل انجماد) جهت انواع محصولات غذایی، سردخانه های نگهداری انواع مواد شیمیایی و دارویی سردخانه های پیش سرد کن و…

 در ساخت سردخانه تمامی عوامل مهم و تاثیرگذار است از جمله نحوه اجرای فندانسیون و عایق بندی کف سردخانه، جانمایی و نحوه اجرای سازه به نحوی که کمترین هزینه با بالاترین کارایی به صورت مقاوم و استاندارد با ابعاد کارآمد را داشته باشد، انتخاب صحیح عایق (ساندویچ پانل) از لحاظ نوع ، ضخامت، نحوه اجرا  و نصب که بسیار تاثیرگذار است. تجهیزات برودتی شامل کندانسورها ، اواپراتورها ، کمپرسور ، تابلو برق ، تجهیزات مکانیکی و نحوه نصب و راه اندازی که در صورت انتخاب و اجرای صحیح تمام موارد فوق می توان کارآیی مناسب را داشت.که تمام موارد فوق بدون مشاوره از مهندسان و متخصصان با تجربه غیر ممکن خواهد بود.

از این روپیشنهاد شرکت سرماسازان غرب به شما سروران گرامی توجه به امر مشاوره قبل از اقدام به ساخت است تا یک سردخانه ای با استانداردهای روز دنیا احداث گردد که به عنوان یک بنگاه اقتصادی سودآور و به عنوان یک سردخانه با بالاترین کیفیت نگهداری از انواع محصولات را داشته باشد. تجهیزات برودتی به عنوان قلب تپنده یک سردخانه از دونوع فریونی و آمونیاکی است.

شرکت برودت بوران به عنوان یکی از پیشگامان ساخت سردخانه های فریونی در دو نوع مستقل و رک یکپارچه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ آغاز نموده است. نوع و قدرت کمپرسور، نوع و ظرفیت کندانسور بنا به مکان جغرافیایی و دمای سردخانه به چندین مدل تقسیم می گردد از جمله کندانسورهای هوا خنک عمودی ( Booran-CV  )  ،افقی ( Booran-CH)، پکیج ( Booran-PC )   خورجینی،(Booran-SVC)  دابلیو شکل ، (Boorn-DVC) و آب خنک .

اواپراتور که در داخل سردخانه نصب می گردد وظیفه انتقال برودت و گردش هوای داخل اتاق را بر عهده دارد. اواپراتور در داخل سردخانه از نظر تعداد ، ظرفیت ، نوع فن و تراکم فین بسیار قابل اهمیت است که شرکت بوران توانسته است با تنوع در تولید انواع اواپراتورهای مکعبی (EC) و ایستاده (ESW) با تراکم های فین ۶  ، ۷ ،۸  ، ۱۰  ، ۱۲  میلیمتر با فن های مختلف این مهم را نیز فراهم آورد.